سیستم های احتمالی آنجلوتی برای فصل بعد
کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید ترکیب گسترده ای دارد و برای انتخاب سیستم رئال مادرید و 11 بازیکن ترکیب اصلی کار دشواری خواهد داشت .

سیستم 4-3-3 با حضور کروس و جیمز

آنجلوتی سال گذشته با دیماریا که در دفاه و حمله شرکت می کرد با این سیستم به تعادل رسید . با جدائی دیماریا جیمز می تواند جای او را بگیرد و در کنار ژابی و کروس خط هافبک رئال که بسیار هجومی است را پشت سر خط حمله بی بی سی تشکیل دهد . جیمز می تواند در این ترکیب به جای بنزما بازی کند و مودریچ ، ژابی و کروس خط هافبک را تشکیل دهند .

تغییر سیستم به 4-2-3-1

آنجلوتی مربی است که سیستم تیم را بر اساس مهره های تمیش می چیند . با خروج دیماریا و آمدن جیمز و کروس آنجلوتی می تواند سیستم را از 4-3-3 به 4-2-3-1 تغییر دهد . در این سیستم مودریچ و ژابی می توانند دو هافبک تدافعی باشند و جیمز یا کروس در پست تخصصی خود پشت سر مهاجم بازی کنند و گرت بیل و رونالدو هم در پست خود به عنوان وینگر بازی کنند .

4-4-2 با حضور رونالدو در نوک خط حمله

فصل گذشته کارلو آنجلوتی در دور بازیه مهم و در فینال جام حذفی و بازی رفت نیمه نهائی لیگ قهرمانان اروپا از این سیستم استفاده کرد . در این سیستم جیمز می تواند در سمت چپ بازی کند و بیل در سمت راست . تونی کروس به همراه ژابی یا مودریچ در میانه میدان بازی خواهند کرد و رونالدو و کریم بنزما در نوک حمله .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: jams ,

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1393 | 13:15 | نویسنده : etrisa |