ایــریــنــا

 

 

ایرینا شیك در مصاحبه اختصاصی با ووگه  گفت كه گمان نمی كرد كه روزی برسد كه حتی هالیوود هم به سراغش بیاید و بتواند دنیا را زیر پایش داشته باشد . 

ایرینا پس از آشنایی با كریستیانو ، محبوبیت و شهرت بیشتری پیدا كرد و حالا در آستانه اولین فیلم هالیوودی خود قرار گرفته است و می گوید :هرگز چنین رویایی را تصور نمی كردم . از 19 سالگی به خارج كشور رفتم . همیشه به عنوان یك خارجی شناخته می شدم و زبان كشورها را نمی شناختم . یادم است كه خیلی استرس داشتم . 

وی در مورد نقش كریستیانو در زندگیش گفت :گاهی می توانم یك فرد خشمگین باشم اما حقیقت این است كه كریستیانو ، صبر را به شخصیتم اضافه كرده است و هر زمان كه نیاز داشته باشد هم از او حمایت می كنم . من و كریستیانو كاملا ب هم صمیمی هستیم . سه سال است كه با هم هستیم و از این رابطه لذت می بریم . حمایت او را حس می كنم . همیشه در كنارش هستم و می داند كه چطور مرا خوشحال كند . عالی مرا و كارم را درك می كند . این برایم خیلی مهم است . عاشق كارم و سفر كردن هستم ، پس نیاز دارم كه شریك زندگی ام كارم را درك كند و به من زندگی بدند . 

ایرینا در مورد علاقه اش به گوجه ها می گوید :شاید عجیب به نظر بیاید اما شیفته شان هستم . حتی برای صبحانه هم گوجه می خوردم . معتادشان شده ام . 

وی در مورد احتمال باردار شدنش در آینده گفت :"مثل هر زنی ، دوست دارم بچه ، خانواده و حیوانات خانگی داشته باشم . اما فعلا در برنامه هایم نیست . در زمان درست این كار را خواهم كرد . اما هرگز نمی دانی زمان مناسبش چه كسی است . 


 



 




 

 


 






نظرات شما عزیزان:

دايي زين
ساعت14:17---1 فروردين 1393
تو پاکستان ؛ بچه مدرسه ای ها موقع دعوا به همکلاسیشون میگن:

زنگ آخر وایسا بترکونمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392 | 16:16 | نویسنده : etrisa |